Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Γνωριμία με την Nektaria Sp....

Γεια σας νέα φιλαράκια μου.... Είμαι η Nektaria Sp,είμαι 25 χρονών, καλά-καλά όπου να' ναι 26, είμαι από την πανέμορφη Κρήτη και ναι! είμαι νέα νοικοκυρά...!!!!
Η πρώτη μου επαφή με το μαγείρεμα και γενικά με το νοικοκυριό ήταν πριν μερικά χρόνια σαν φοιτήτρια αλλά και τότε μη φανταστείτε....τα πολλά πολλά!!!! Οκ...κάτι έκανα και πιο πριν στο πατρικό μου αλλά τότε η νοικοκυρά του σπιτιού ήταν φυσικά η μαμά!!!Μμμμμ έφτιαχνε κάτι λιχουδιές....και φυσικά ακόμα φτιάχνει!!!!Τα ντονατς της τα έχει λατρέψει πολύς κόσμος...!!!!Με πιο φανατική θαυμάστρια εμένα φυσικά!!!!Εδώ και 2 χρόνια περίπου όμως μένω με τον φίλο μου και εδώ αλλάζουν τα πράγματα...Όταν είσαι μόνη και πεινάς τρως κάτι πρόχειρο και δεν τρέχει και τίποτα....αλλά τώρα μαγείρεμα κάθε μέρα!!! Και αυτό πάει και έρχεται.....τα ρούχα για πλύσιμο και σιδέρωμα που πολλαπλασιάστηκαν???Δεν έχω χειρότερο απ' το σιδέρωμα και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες!!!! Στην αρχή τα βρήκα πολύ σκούρα τα πράγματα!!! Μείναμε μαζί την εποχή που ξεκινούσα την πρακτική μου για το πτυχίο (και ακόμα δεν το πήρα αλλά αυτή είναι άλλη πονεμένη ιστορία....) και γύριζα κουρασμένη στο σπίτι το απόγευμα και έπρεπε να μαγειρέψω και να καθαρίσω....στις 20:30-21:00 τέλειωναν οι μπαταρίες μου... Τώρα αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι γνωρίζω 2-3 μυστικά για το καθάρισμα που μου γλυτώνουν χρόνο και ότι έμαθα και κάποια φαγητά πέρα απ' τα μακαρόνια :p  Όχι όχι δεν είμαι η ειδική σε καμία περίπτωση αλλά εδώ θα μοιράζομαι όσα ήδη γνωρίζω και όσα πρόκειται να μάθω.... Από κουζινομαγειρέματα μέχρι διάφορα tips για το καθάρισμα.... Καλωσήρθατε λοιπόν στα Μαγειρονοικοκυρέματα!!!

2 σχόλια:

  1. Νεκταρία συγχαρητήρια για το blog σου.....πολύ ωραίο είναι.....Θα το επισκέπτομαι συχνά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή